Vraag:

Kan de klant alleen maar langs een rechtbank een onrechtmatige behandeling door de bank bij de aanvraaag van een lening gelijk krijgen?


144 dagen geleden gesteld

Banken weten meer over klanten en hun behandeling en kunnen zo de aanvraag interpreteren en naar hun hand te zetten dan de klant zelf. Ze hebben het juiste formulier maar meeraf te drukken en te laten ondertekenen.
Eens een handteken gezet ben je verloren!
Een dubbel van het getekende papier krijg je niet! Naar de ombudsman kan je schrijven, maar de bank heeft zich ingedekt! OOk de ombudsdienst der Banken geeft niet thuis! Nochtans lijden mensen veel schade bij een gemanipuleerde behandeling als ze geen of onvoldoende overleg gekregen hebben en er geen gedachtenwisseling is geweest bij het aangaan van een hypothecaire lening! Kan een klant dan niet door een eenvoudige vraag aan de betrokken bank een herziening vragen onder toezicht van een financieel expert? is dat teveel gevraagd? Een verkeerde behandeling recht zetten moet toch mogelijk zijn! Bedankt voor het eenvoudiger en juister maken van de klanten tegenover de bankinstellingen!



Antwoord:
  • Kris Peeters

    Nog geen antwoord.

    Steun deze vraag en deel ze zo veel mogelijk op social media, zodat deze snel beantwoord wordt.

    Steun vraag
  • Philippe Muyters

    Nog geen antwoord.

    Steun deze vraag en deel ze zo veel mogelijk op social media, zodat deze snel beantwoord wordt.

    Steun vraag
  • Koen Geens

    Nog geen antwoord.

    Steun deze vraag en deel ze zo veel mogelijk op social media, zodat deze snel beantwoord wordt.

    Steun vraag